Вівторок, 22.10.2019, 13:04
ДНЗ 
"ІЗМАЇЛЬСЬКИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ"
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » Статті » Мои статьи

Молодь атестується

18 листопада, викладач всесвітньої історії та історії України -  Бєла Діана Петрівна  провела відкритий урок в групі № 7 із всесвітньої історії на тему: «Виникнення і розгортання  «холодної війни» у 40-80- х рр.. ХХ ст.» , на якому ішла мова  про міжнародні події 40-80- рр.. ХХ ст., що отримали назву  «холодна війна».

Викладачка визначила  мету уроку, під час якого необхідно було  проаналізувати причини виникнення, хід та наслідки «хо­лодної війни». Визначити також причини і наслідки основних міжнародних військових конфліктів 40-80-х рр. XX ст.

Оголосивши  проблемне питання, Діана Петрівна через низку творчих завдань та запитань, в кінці уроку разом з учнями повинні були зясувати:

«Чому розрядка стала необоротним процесом у 70-х роках ХХ століття?»

Використовуючи інтерактивний метод «Мозковий штурм», викладачка запропонувала учням пригадати   матеріал, який вони вивчали на минулих уроках. Після цього Діана Петрівна підвела учнів до висновку, що  в  1945 р. була створена ООН. Основна її мета була забезпечення миру на землі і  не допустити початок іншої війни.

Потім вона повідомила, що після закінчення Другої світової війни зміцнилися позиції у світі країн-переможниць, особливо СРСР і США. Почала­ся боротьба двох курсів — радянського і західного — з питань по­воєнного облаштування світу.

Дві найсильніші держави у світі — СРСР і США — після війни намагалися якомога більше розширити зони свого впливу у світі. Глобальне суперництво цих держав виявилося у гонці озброєнь. Протистояння відбувалося також у дипломатичній, пропагандист­кій радянській, зовнішньоекономічній діяльності. Ця конфронтація дістала назву «холодна війна».

Протягом уроку викладачка через діапроектор демонструвала фрагменти відеоматеріалів, які підтверджували історичні факти, пов’язані із темою уроку. Паралельно демонструвала однойменну презентацію, що ставала у нагоді учням.

До уроку учні готували випереджальні завдання.

Іванченко Євген досліджував питання  «Блокада Західного Берліну». 

Кваша Олександр  повідомив про створення НАТО.

Кучеренко Олександр про  утворення Організації Варшавського договору.

Король Роман про  Карибську кризу, що відбулася в 1962 році,  а Яковлєв Максим про війну у В'єтнамі, під час якої загинуло багато військових та постраждало мирне населення.

Помічником-довідником став у нагоді учням міні-підручник, підготовлений викладачем,  із важливими датами та подіями за темою уроку, схемами, додатковим інформаційним матеріалом.

Незважаючи на те, що Діана Петрівна молодий викладач, але урок провела цікаво, учні із захопленням відповідали, підтверджували фактично відповіді. Метод «Чиста дошка» учні сприйняли із особливим зацікавленням, вірно даючи визначення основних термінів уроку.

Завершуючи урок, викладачка знову звернула увагу учнів на проблемне питання, що було поставлене на початку уроку  і вміло підвела їх до його вирішення.

На одному подиху пройшов урок, продзвенів дзвінок, але незабутні історичні миті залишилися у пам’яті учнів, яку вони донесуть до своїх нащадків.

Бажаємо успіхів Діані Петрівні у нелегкій праці викладача, творчих пошуків,  здоров’я та мирного неба.

Категорія: Мои статьи | Додав: ptu (02.12.2014)
Переглядів: 359 | Рейтинг: 3.0/2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт
Пошук
...
НМЦО
Copyright MyCorp © 2019