Вівторок, 22.10.2019, 17:09
ДНЗ 
"ІЗМАЇЛЬСЬКИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ"
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
                           

Організація методичної роботи в

ДНЗ "Ізмаїльський центр професійно-технічної освіти"

   Організаційним та об'єднуючим центром методичної роботи з педагогічними працівниками є методичний кабінет ДНЗ. Основною метою діяльності методичного кабінету є створення інформаційно-методичної бази для викладачів та майстрів виробничого навчання, удосконалення їхньої професійної майстерності та самоосвіти.


                             Основними напрямками роботи методичного кабінету центру є:

  • Створення комплексу навчально-методичного забезпечення навчально-виховного процесу.
  • Впровадження в навчально-виховний процес досягнень педагогічної науки і практики, досягнень науки і техніки, передового педагогічного досвіду.
  • Вивчення та аналіз навчально-програмної документації, унесення необхідних змін та доповнень.
  • Ознайомлення педагогічних працівників з новинками наукової, методичної, педагогічної літератури, наочними посібниками, технічними засобами навчання.
  • Удосконалення матеріально-технічної бази методичного кабінету, поповнення кабінету навчально-методичними посібниками, методичними розробками та іншими методичними матеріалами.
  • Надання допомоги педагогічним працівникам в розробці навчальних планів і плануючої документації.
  • Участь у підготовці проведення атестації інженерно-педагогічних працівників.
  • Надання методичної допомоги молодим та малодосвідченим викладачам та майстрам в/н.
  • Активізація видавничої діяльності викладачів.

     Для втілення основних напрямків роботи методичного кабінету використовуються колективні та індивідуальні форми роботи. З метою проведення навчальної та методичної діяльності, підвищення професійної майстерності, впровадження досягнень педагогічної науки, ефективності застосування сучасних форм, методів та засобів навчання в ІЦПТО створено 5 методичних комісій. Керівництво роботою методичних комісій здійснюють голови комісій, які обираються з найбільш компетентних викладачів, майстрів виробничого навчання.

   Визначення змісту, форм і методів роботи комісій залежить від конкретних умов роботи Ізмаїльського ЦПТО та здійснюється з урахуванням індивідуальних можливостей викладачів. План роботи розробляється на навчальний рік за результатами попередньої діяльності педагогічного колективу та на основі аналізу підсумків професійної компетентності педагогічних працівників. На практичних та теоретичних семінарах і педагогічних читаннях обговорюються актуальні педагогічні проблеми, система роботи кращих педагогічних працівників, заслуховуються доповіді та інші матеріали з окремих питань педагогічної теорії та практики.

 

Методичні комісії

                       У нашому центрі створено та працює п’ять методичних комісій:

- методична комісія викладачів суспільно-гуманітарних дисциплін (керівник комісії Гербей Г.І., спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії);

- методична комісія викладачів природничо-математичних дисциплін (керівник комісії Бойченко Р.М., спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії);

- методична комісія викладачів спецдисциплін і майстрів виробничого навчання кулінарного профілю (керівник комісії Тіминська Т.А., спеціаліст І кваліфікаційної категорії);

- методична комісія викладачів і майстрів виробничого навчання технічного профілю (керівник комісії Бондаренко Л.Л., спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії);

-методична комісія класних керівників, вихователів гуртожитку, викладачів фізичної культури та захисту Вітчизни (керівник комісії Зорічева В.І., спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії).

      Керівництво роботою методичних комісій здійснюють керівники методичних комісій, які обираються з найбільш компетентних викладачів, майстрів виробничого навчання та призначаються наказом директора центру. Керівники закладу є членами методичних комісій відповідно до профілю їх викладацької діяльності.

    Методичні комісії – це основна організаційна форма методичної роботи в нашому навчальному закладі. Діяльність методичних комісій безпосередньо впливає на підвищення якості навчання і виховання учнів, ефективність застосування сучасних форм і методів навчання, професійний ріст і методичну майстерність педагогічних працівників, впровадження досягнень педагогічної науки і передового досвіду в навчально-виховний процес.

     Головним змістом в роботі методичних комісій є удосконалення змісту, організації і методики теоретичного і виробничого навчання з метою здійснення органічного зв’язку загальноосвітньої і професійної підготовки учнів ДНЗ.

    Особлива увага приділяється питанням підвищення якості навчально-виховного процесу, вивченню сучасних технологій навчання і виховання, організації самостійної навчально-пізнавальної діяльності учнів, розвитку навичок високого рівня, творчих здібностей.

 

             Робота методиста з методичними комісіями в ДНЗ передбачає:
- надання методичних рекомендацій щодо планування та змісту роботи методичних комісій;

- організація роботи по оновленню та створенню навчально-методичного забезпечення навчально-виховного процесу;

- впровадження в навчально-виховний процес досягнень педагогічної науки і практики, передового педагогічного досвіду;

- ознайомлення педагогічних працівників з новинками наукової методичної, педагогічної літератури, наочними посібниками, технічними засобами навчання;

- надання допомоги педагогічним працівникам в розробці навчальних планів та плануючої документації;

- участь у підготовці проведення атестації педагогічних працівників методичної комісії;

- надання методичної допомоги молодим та малодосвідченим викладачам і майстрам виробничого навчання методичної комісії;

- методична допомога в організації конкурсів, олімпіад, предметних та професійних тижнів, поза навчальних виховних заходів, які проводять члени методичних комісій;

- аналіз стану та результатів роботи методичних комісій;

- координація та контроль роботи методичних комісій;

- створення бази матеріалів роботи методичних комісій.

Ця робота проводиться систематично з використанням різних форм та методів методичної роботи.

                  Форми методичної роботи

- Школа передового педагогічного досвіду;

-школа молодого спеціаліста (професійної адаптації);

- школа педагогічної (професійної) майстерності;

- творча група;

- оперативно-методичні наради;

- семінари;

- психолого-педагогічні семінари;

- методичні наради;

- методичні комісії;

- науково-практичні конференції;

- творчий звіт;

- творчий портрет ПЕДАГОГА;

- робота над індивідуальною науково-методичною темою (проблемою);

- підготовка рефератів, доповідей, повідомлень;

- робота над колективною науково-методичною проблемою (темою);

- педагогічна виставка;

- групові (індивідуальні) консультації;

- захист інноваційного проекту;

- аукціони педагогічних ідей;

- дидактичні ігри;

- бесіди;

- дебати;

- дискусії;

- ділові ігри;

- педагогічні читання;

- лекторії;

- читацькі конференції;

- педагогічні консиліуми;

- круглі столи;

- педагогічні посиденьки;

- наставництво;

- стажування;

- конкурси;

- предметні тижні, декади;

- дні відкритих дверей;

- методичні дні;

- відкриті уроки;

- взаємовідвідування уроків;

- панорама методичних новинок;

- книжкова виставка;

- вивчення і впровадження передового педагогічного досвіду та інноваційних педагогічних технологій;

- аукціон;

- методичний фестиваль;

- методичний турнір;

- фестиваль педагогічних ідей та знахідок;

- рольова гра;

- мозковий штурм;

- педагогічні дискусії та дебати;

- аналіз педагогічних ситуацій;

- тренінги;

- самоосвіта;

- декади викладачів, методистів;

- педагогічні мости;

- години спілкування;

- методична палітра;

- декада старших викладачів;

- декади авторських уроків;

- спільні засідання методичних комісій з роботодавцями;

- вирішення педагогічних ситуативних завдань.

   

 

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Жовтень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
...
НМЦО
Copyright MyCorp © 2019